Monday, December 13, 2010

Badminton!!!!!!

Aku dan abangku hantar kereta merahku ke rumah sepupuku yang terletak di Desa Pinggiran Putra... Kami bergegas pulang untuk melakukan aktiviti mingguan kami, bermain badminton bersama rakan-rakan baba... Kami dihantar pulang oleh sepupuku... Dalam perjalanan, aku terima panggilan telefon daripada ibuku... Beliau meminta aku untuk membeli makanan untuknya... Katanya beliau belum makan dari pagi... Aku pun singgah medan selera berhampiran BHP Petrol Station... Aku pun beli 4 bungkus kuey tiaw kerang... Kami sampai rumah kira-kira jam 9 setengah malam... Aku pun bergegas menukar pakaian sukan... Setelah aku menukar pakaian, aku mendapati bahawa terdapat banyak lagi masa sebelum jam sepuluh... Aku pun sempat menonton drama 'Awan Dania 3'... Setelah itu, aku pun pergi ke pusat komersial komuniti Bandar Tun Razak... Aku sampai di sana ketika orang sudah mula bermain... Aku duduk di tepi gelanggang dahulu... Pada hari ini, aku dapat main banyak set... Aku berasa amat gembira kerana rentak permainanku semakin baik...

No comments:

Post a Comment